پرشین خودرو | ژاپنی‌ها برنده افزایش مارکت چین

پرشین خودرو | ژاپنی‌ها برنده افزایش مارکت چین

پرشین خودرو: خودروسازان ژاپنی برندگان اصلی افزایش مارکت خودروی چین هستند.

به نوشته پرشین خودرو، کمپانی‌های خودروسازی تویوتا و هوندا مطرح کردند در ماه سپتامبر، محاسبه فروششان در چین ۱۵ درصد گسترش یافته است.
نیسان هم محاسبه مشابهی را مطرح کرده است. چینی‌ها سال‌جاری میلادی را با افزایش کُند مارکت خودرو شروع کردند، با اینحال این سومین ماه پشت سر هم است که افزایش قابل‌توجهی را تجربه می‌کنند.بررسی کنندگان باور دارند، خودروسازان خارجی برنده حقیقی این جریان هستند و اغلب خودروسازان چینی به‌رغم گسترش فروش امیدوارکننده در ماه آگوست، اکنون با روند افزایش کم‌رمقی روبه‌رو هستند.
در ماه‌های قبلی اختلافات سیاسی چین و کره جنوبی باعث تعطیلی موقت کارخانه هیوندایی شد. با اینحال این وقفه نیز نتوانست روند افزایش خودروسازان کره‌ای و ژاپنی را در مارکت چین تغییر دهد.
این روند، خودروسازان را به توجه به اهداف بلندپروازانه در مارکت چین ترغیب کرده است. با این اوصاف، تویوتا با نیت فروش یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو در چین،‌ در صدر است.

منبع

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

قالب وردپرس