پرشین خودرو | خدمات بعد از فروش بهینه، كلید پیشرفت فروش و وفاداری خریداران

پرشین خودرو: ایرتویا باور دارد که با معرفی بهتر خدمات بعد از فروش می تواند سهم خود را در مارکت ایران گسترش دهد.

فرزاد صالحی مدیر جذب بازار کمپانی ایرتویا نماینده رسمی تویوتا در ایران، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این خبر گفت: کیفیت خدمات بعد از فروش برای ایرتویا بسیار مهم بوده و فعالیت های خوبی نیز برای پیشرفت کیفی آن انجام شده است.
وی ادامه داد: در ۳ سال واپسین در مقام بندی اعلام شده از جانب ISQI، ایرتویا پیوسته با اسم بهترین کمپانی معرفی دهنده خدمات بعد از فروش معرفی شده و این بدان معنی است که ما در بین تمام معرفی کننده های خودرو توانسته ایم بهترین باشیم.
صالحی تصریح کرد: ما باور داریم که فروش یک مرحله از کار است با اینحال؛ خدمات بعد از فروش مرحله مهمی است که می تواند فروش را نیز تحت تاثیر بگذارد.
وی پیشرفت فروش را وابسته به معرفی خدمات خوب دانست و اضافه کرد: در محیط نبردی هر سری ای که بتواند بهترین خدمات را معرفی دهد می تواند سهم بیشتری از مارکت را به مالکیت خود درآورد از اینرو تمرکز ایرتویا بر روی خدمات بعد از فروش بیشتر شده است.
مدیر جذب بازار کمپانی ایرتویا اضافه کرد: گزارش های کمپانی های نظارتی به خوبی نشان می دهد که ایرتویا بر روی حرف خود که معرفی بهترین خدمات بوده است، ایستاده و با ورود تولیدات تازه نیز کیفیت خدمات بهتر خواهد شد.
صالحی در انتهای خاطرنشان کرد: ایرتویا حتی در دوران تحریم و به علاوه از طرف دیگر در فاصله سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ جوایز متعددی از كمپانی تویوتا موتور با عنوان CSEA یا جایزه تعالی رضایت مندی خریداران بدست آورده است که موید نقش و مکان مهم خدمات بعد از فروش در برنامه های این تولیدکننده است.

منبع

دسته‌بندی‌ها: دسته‌بندی نشده

برچسب‌ها: