لینک کنفرانس مجازی رنو کولئوس اکتیو شد

کنفرانس مجازی رنو کولئوس

بعد از موفقیت کنفرانس مجازی رنو تلیسمان در ایران، رنو این دفعه اقدام به اجرا کنفرانس مجازی (Renault Virtual Showroom) برای خودرو شاسی بلند تازه و جنجالی خود یعنی رنو کولئوس تازه پرداخته است. جذابیت های بی حد و حصر در دیزاین و قابلیت ها این شاسی بلند ۴WD از یک سو و نحوه نمایش و معرفی خلاقانه آن در کنفرانس مجازی رنو وانگهی منجر شده است تا نظر خیلی از مصرف کنندگان و علاقه‌مندان خودرو در محیط مجازی این دفعه به رنو کولئوس تازه جلب شود.

نمایشگاه مجازی رنو کولئوس

رنو با سابقه درخشان در تولید خودرو نه تنها در ایران حتی در کل دنیا موفق شده است سهم مارکت خوبی از صنعت خودرو را به مالکیت خود درآورد. غیر از این مانند در بیشتر مواقع با شناسایی و درک صحیح از مخاطب خود، اکنون موفق شده است خودرو شاسی بلند رنو کولئوس تازه را با سری کاملی از ابزارهای و قابلیت ها همراه با ویژگیهای تکنیکی قابل توجه وارد مارکت ایران کند. به این دلیل رنو به منظور آشنایی مخاطبانش با رنو کولئوس تازه هم راستا با آگهی محیطی با شعار رنو کولئوس بر فراز چهار اقلیم، با اجرا یک کمپین خلاقانه در محیط دیجیتال با عنوان کنفرانس مجازی رنو سعی کرده است تا فرصت آشنا شدن با این کالا تازه برای همگان بدون هیچ مدلی محدودیتی قابل دسترس و فراگیر باشد.

دیزاین و ظاهر بسیار لوکس و اروپایی این خودرو که در بر گیرنده امضای طراح رنو بر روی برنامه جلو و عقب خودرو موجود است و قابلیت ها ویژه آن از نمونه نمایشگر ۸.۷ اینچی، رینگ ۱۸ اینچی، سیستم صوتی Bose، مه شکن جلو با قابلیت روشن کردن کامل پیچ، ترمز دستی برقی و از همه مهمتر امنیت و کیفیت رنو موج عظیمی از تقاضا جهت آشنایی با این کالا و پیش تهیه آن را به اشتراک مردم شروع کرده است.

نمایشگاه مجازی رنو کولئوس

کنفرانس مجازی رنو کولئوس از هفته قبلی اکتیو شده است و استفاده آن برای تمام مردم رایگان می باشد. علاقه مندان به کمپانی در این کنفرانس مجازی می توانند با مراجعه به تارنما کنفرانس مجازی رنو و بعد از انجام روند ثبت اسم، با استناد به شرایط خود، سانس خوب پخش نمایش را انتخاب کنند. باید دقت داشت که از ابتدا لحظه اعلام شده، برنامه پخش می شود و صاحبنظران رنو به روش مستقیم برای پاسخگویی به سوالات مصرف کنندگان تکمیل هستند. بعد از انتخاب لحظه پخش، لحظه شمار شروع تور مجازی رنو کولئوس بر روی سایت اکتیو می شود و از روش ایمیل و پیامک لحظه نمایش انتخاب شده یادآوری می‌گردد.

هنگامیکه مصرف کنندگان برای تماشای ویدئوی حدودا ۹ دقیقه ای نمایش از نو به سایت کنفرانس مجازی رنو مراجعه می کنند، می توانند بررسی رنو کولئوس را در چهار اقلیم و چهار فصل و آب و هوای ایران را با عکس ها کم مانند ببیند و با عملکرد تمام آپشن های این خودرو به روش ویدئویی آشنا شوند. به علاوه از طرف دیگر این امکان برای کمپانی کنندگان می باشد که در لحظه پخش نمایش، تمام سوالات خود را به روش عمومی بپرسند و جواب خوب و کامل خود را از صاحبنظران رنو به روش آنلاین دریافت کنند. غیر از این امکان کسب معلومات بیشتر برای تماشاکنندگان می باشد و به علاوه از طرف دیگر می توانند با مراجعه به مینی سایت ویژه رنو کولئوس، بروشور آن را دریافت کنند.
در آخر باید به این نکته توجه داشت که  چنین اتفاقی در ایران برای بار نخست به وسیله رنو رقم خورده است و رنو توانسته نظر بسیاری از مصرف کنندگان محیط مجازی را به سوی خود معطوف سازد.

امروزه بسیاری از خریداران جهانی کمپانی ها با شیوه های نوین، معلومات ضروری و ویژه خودشان در خصوص یک کالا به دست می آورند که کنفرانس مجازی یکی از این خلاقیت های کمپانی های بزرگ خودروسازی است.

منبع

دسته‌بندی‌ها: معرفی خودرو

برچسب‌ها: ,,,,,,,