لامبورگینی مورسیه لاگو در ایران + هزینه و تصویر

لامبورگینی مورسیه لاگو در ایران + هزینه و تصویر

لامبورگینی مورسیه لاگو در ایران ،ویژگیهای تکنیکی لامبورگینی مورسیه لگو LP640 ،هزینهلامبورگینی مورسیه لگو

در دوران طلایی واردات خودروهای گذر موقت چندین لامبورگینی وارد کشور شد که مورسیه لگو نیز یکی از آنها بود. اول تیرماه سال ۸۹ این خودرو وارد کشور شد و در همان ابتدا موفق شد پلاک گذر موقت خود را اخذ کند این خودرو سومین لامبورگینی مورسیه لگو LP640 بود که وارد کشور شد. نخستین آن در سال ۸۷ و از دبی وارد ایران شد. رنگ آن سفید رودستر و تودوزی داخلی‌اش نارنجی بود با اینحال تنها چند ماه این خودرو در کشور تک بود و پس از آن دومین نمونه از این خودرو با رنگ زرد و سقف برزنتی مشکی وارد شد. صاحب این سوپر اسپرت قبل از خرید این نمونه، یک ابزار لامبورگینی گالاردو اسپایدر با رنگ زرد نیز به روش گذرموقت وارد کشور کرده بود.

مشخصات لامبورگینی مورسیه لاگو لامبورگینی مورسیه لاگو لامبورگینی در ایران گرانترین ماشین عروس گرانترین خودرو ایران قیمت لامبورگینی مورسیه لاگو

نکات بیشتر : لامبورگینی مورسیه لاگو در ایران + تصویر

این خودرو غیر از تهران در اصفهان و مازندران نیز تردد کرده است. نکته جالب توجه اینکه این خودرو پیش از هرچیز به باعث استاندارد کارخانه، صدای اگزوز ویژه ای نداشت با اینحال بعد از اعمال تغییراتی در ایران صدای آن تغییر پیدا کرد و اصطلاحا مسابقه‌ای شد. تغییر دیگری که بر روی آن اعمال شد تغییر رنگ رینگ‌های نقره‌ای به مشکی بود تا با تودوزی چرم و جیر قرمز ظاهری زیباتر داشته باشد.

از این اتومبیل تنها ۳۵۰ ابزار ساخته شده است.هزینه جهانی این خودر در لحظه ارائه ۴۰۰ هزار دلار بوده است

مشخصات لامبورگینی مورسیه لاگو لامبورگینی مورسیه لاگو لامبورگینی در ایران گرانترین ماشین عروس گرانترین خودرو ایران قیمت لامبورگینی مورسیه لاگو

ویژگیهای تکنیکی لامبورگینی مورسیه لگو LP640 رودستر: پیشرانه : ۱۲ سیلندر با آرایش خورجینی

حجم پیشرانه : ۶.۵ لیتر

قدرت : ۶۴۰ اسب بخار

گریز از مرکز: ۶۶۰ نیوتن متر

شتاب صفر تا صد: ۳.۳ ثانیه

حداکثر سرعت: ۳۳۰ کیلومتر برساعت

جعبه دنده: ۶سرعته اتوماتیک

منبع

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

قالب وردپرس