هزینه خودروهای تولید داخل پژو ۲۰۶ ،سمند ،پژو ۴۰۵ ،پراید، پژو پارس ،ال۹۰

موقعیت هزینه خودروهای تولید داخل در مارکت تهران امروز یکشنبه ،پژو ۲۰۶ تیب ۲ ،پراید ۱۱۱ ،پژو ۴۰۵ ،پژو پارس ،تندر ۹۰ ، هایما ، جک هیوندای ،مزدا ۳ ،هزینه خودرو ایران خودرو ،هزینه خودرو سایپا ،هزینه خودرو داخلی صفر ،کاهش هزینه خودرو

مدیرعامل اتحادیه کنفرانس داران اعتقاد دارد که با تصمیم واپسین شورای رقابت در گسترش هزینه چندین عدد از خودرو، تا اینجای کار مارکت خودرو با تغییر چندانی در هزینه ها مواجه نشده است در چنین شرایطی ست که که بازهم حاشیه هزینه بر مارکت خودرو حاکم است و به نظر می رسد با موافقت شورا با گسترش هزینه ، ضمن ادامه حاشیه هزینه در مارکت ، بیش از هر چیز کاربر داخلی متضرر خواهد شد.

سعید موتمنی اظهار داشت : در شرایطی که ماه‌هاست بیننده ایجاد حاشیه هزینه در مارکت خودرو هستیم تصور می شد شورای رقابت قبل از هرگونه موافقت با درخواست خودروسازان و گسترش هزینه عده ای از خودروها ، بررسی دقیقی درمقایسه با موقعیت حال حاضر مارکت خودرو و حاشیه هزینه خودروهای پایین ۴۵ میلیون می نمود و سپس در این عرصه تصمیم گیری می نمود.

ایشان در ادامه سخت اصلی مارکت خودرو را دو نرخی شدن هزینه اغلب خودروها دانست و گفت : باید در این عرصه تصمیمی گرفته شود و جلوی سیر گسترش هزینه در مارکت گرفته شود بی شک با معرفی خوب خودرو به مارکت ، بیننده دو نرخی شدن هزینه ها نخواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه امروز مدیریت ارائه در دست کمپانی‌های خودروساز است، اضافه کرد : در کمال تاسف به دلیل ارائه نامناسب و قطره چکانی ماه‌هاست مارکت خودروهای داخلی با حاشیه هزینه همراه است.

وی گفت : نحوه هزینه گذاری خودروها در شرایطی که نظارتی بر جریان ارائه به مارکت نیست.مطمئنا هیچ اثری بر مدیریت هزینه و رفع انحصار در مارکت نخواهد داشت به طوری که امروز بواسطه عدم نظارت بر مارکت هر روز بیننده گسترش حاشیه هزینه در مارکت خودرو هستیم جریانی که نه فقط هیچ منفعتی برای کاربر ندارد حتی بیشتر بر ایجاد فساد در مارکت ، دامن خواهد زد.
هزینه خودروهای صفر در مارکت تهران در انتهای معاملات ۱۸ تیرماه ۹۶ :

منبع

دسته‌بندی‌ها: قیمت خودرو

برچسب‌ها: ,,,,,,,,,,,,,