خدمات کارت طلایی خودرو چیست ؟

سوالات متداول کارت طلایی

سوالات متداول کارت طلایی

  •  کارت طلایی چیست؟

جواب: کارت طلایی، خدمات شامل بیمه بدنه بهمراه مزایای بیشتر. از یک ستاره تا چهار ستاره با مزایای دارای اختلاف قابل خرید می باشد. برای خودروهای پارس و سمند به روش اجباری بوده و بقیه خودروها با پرداخت مابه التفاوت به روش اختیاری می توانند از مزایای آن برخوردار شوند.(مطالب مطرح شده بیشتر)

  • بعد از برگشت چک کارت طلایی چه امری اتفاق می افتد ؟

جواب: اشتراک غیرفعال و پیامکی دراین خصوص به خریدار ارسال می گردد (درصورتیکه خریدار شماره موبایل خود را زمان تمدید اشتراک داده باشد و در سیستم ثبت شده باشد ) سپس خریدار با دفتر مربوطه رابطه گرفته شماره حساب کمپانی را دریافت و بعد از واریز وجه با تحویل اصل فیش و ارایه کارت شناسایی چک را دریافت و اشتراک نیز اکتیو می گردد.

  • پذیرش واحد کارت طلایی جهت خودروی تصادفی به چه نحو انجام می گیرد؟

جواب: جهت اخذ فرصت به سالن پذیرش نمایندگی (سرپرست کارت طلایی) مراجعه نموده و فرمهای مرتبط به پذیرش را دریافت نمایید.

  • خدمات تحت پوشش کارت طلایی شامل چه مواردی می شود؟

جواب: هزینه های مرتبط به صافکاری و نقاشی بدون کروکی تا ۱۵/۰۰۰/۰۰۰ریال

با گزارش پلیس تنها برای رینگ و لاستیک و موارد قطعات سرقتی خودرو

با کروکی پلیس بدون محدودیت می باشد.

  •  جهت تمدید کارت طلایی باید به کجا مراجعه نمود؟

جواب: واحد فروش نمایندگی  ۳۳۵۶۵۱۴۸ (مطالب مطرح شده بیشتر)

  •  در صورت بروز تصادفات خودروهایی که حاوی کارت طلایی می باشند، باید به چه طریق رفتار نمود؟

جواب: با شماره ۰۹۶۴۴۰ رابطه گرفته و ثبت گردد.(مطالب مطرح شده بیشتر)

  • در صورت بروز سرقت خودرو یا قطعات جانبی خودروهای حاوی کارت طلایی بایستی به چه طریق رفتار نمود؟

جواب: با شماره ۰۹۶۴۴۰ رابطه گرفته و ثبت گردد .

  • هزینه توقف خودرو به چه نحو پرداخت می گردد ؟

جواب: بعد از اتمام تعمیرات ، سند به وسیله نمایندگی به دفتر مربوطه تحویل و بعد از تایید خریدار میتواند با مراجعه به یکی از شعب بانک سپه با ارایه کارت ملی مبلغ را دریافت نمایند . (توجه فرمایید تنها هزینه به صاحب قانونی پرداخت می گردد )

  •  هزینه حمل خودرو و سرنشینان خودرو به چه نحو پرداخت می گردد ؟

جواب: طی رابطه با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ معلومات خودرو را مطرح نموده درصورتیکه امکان حمل به وسیله کمپانی وجود نداشته باشد خریدار می تواند با گرفتن دستورکار (حمل به وسیله خریدار ) خودرو را حمل نموده و سپس با ارایه فاکتور مشهور و کپی کارت شناسایی صاحب  ، کپی کارت ماشین و شماره حساب صاحب هزینه را بر اساس تعرفه دریافت کند ( هزینه به صاحب قانونی تعلق می گیرد)جهت حمل سرنشینان نیز معلومات خودرو مطرح و دستورکار جهت حمل سرنشینان اخذ می گردد ، سپس با ارایه فاکتور مشهور و کپی کارت شناسایی صاحب  ، کپی کارت ماشین و شماره حساب صاحب هزینه را بر اساس تعرفه دریافت کند .

منبع

دسته‌بندی‌ها: دانستنی های خودرو

برچسب‌ها: ,,,,,,,